Google Ads beheer

Meer leads en beter resultaat door campagnes met laser-focus.

Stop met het verspillen van marketingbudget en laat jouw Google Ads optimaal renderen met ondersteuning van Better Campaign.

Advertenties met laser-focus voor een beter resultaat

Succesvol adverteren in Google draait om relevantie. Daarom creëren wij campagnes en advertenties met laser-focus. Dit zorgt ervoor dat iedere advertentie perfect matcht met een zoekterm én zoekintentie van de bezoeker.

Zo word je de beste keuze op het juiste moment en behaal je meer leads tegen lagere kosten per klik.

Plan een vrijblijvend adviesgesprek van 20 minuten.

Ben je benieuwd naar jouw kansen voor adverteren in Google? Plan een gratis adviesgesprek met onze online specialist. We weten zeker dat je alleen dan al wegloopt met winst.

Roderick

Online specialist

050 8080 188

Gratis adviesgesprek plannen van 20 minuten.

Kennismaken

Laser-focus strategie

Met onze bewezen strategie maken we jouw campagnes en advertenties super relevant. Daarmee behaal jij het beste resultaat in Google Ads.

Focus op rendement

Kliks krijgen is leuk, maar wij kijken naar rendement. Door onze focus op ROAS, zorgen we ervoor dat je iedere euro dubbel en dwars terugverdient.

Continue optimalisatie

We gaan tot het uiterste om campagnes optimaal te laten draaien. Wekelijks gaan we aan de slag met campagne optimalisatie, in het begin zelfs dagelijks. Zo haal jij het onderste uit de kan.

Eerlijk advies

Vooraf beloven wij geen gouden bergen. In plaats daarvan kijken we samen kritisch naar jouw case en doelen om te bepalen wat haalbaar is. Eerlijk advies met oog voor jouw resultaat.

Eén vaste specialist

Je krijgt één vaste online marketeer toegewezen. Dat zorgt voor meer gevoel voor jouw business en fijner samenwerken. Alles om jouw doelen te behalen.

Lang leve flexibiliteit

Bij ons vind je geen vaste contracten of addertjes. Je kunt daarom maandelijks opzeggen als je wilt stoppen. Uiteraard belonen wij op zijn beurt ook een langere samenwerking.

Campagne & Structuur

Een solide plan als basis van jouw campagnes

Succesvolle Google Ads Campagnes draaien om relevantie. Daarom creëren wij campagnes met laser-focus. We bouwen een uitgebreide campagne met advertenties rondom een zoekterm of thema. Dit zorgt ervoor dat iedere advertentie perfect matcht met een zoekterm én zoekintentie van de bezoeker.

Budget

Haal het optimale uit je advertentiebudget

Wij begrijpen dat je niet een onbeperkt marketingbudget hebt. Daarom helpen we je om een realistisch advertentiebudget te bepalen én om dit zo rendabel mogelijk te besteden.

Heb je nog geen budget? No worries. Wij geven je eerlijk advies en bepalen samen met jou een realistisch budget. Je kunt in de meeste branches al adverteren vanaf €10,- per dag.

Statistieken & Rapportage

Alle tools om jouw resultaten te meten.

Meten is weten, zeker als het om adverteren gaat. Daarom zorgen wij voor een correcte setup van Google Analytics en andere tools. Zo meten we conversies en de resultaten nauwkeurig van al jouw campagnes.

Klaar om Google Ads naar de volgende stap te tillen?

Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking en ontdek hoe wij jou kunnen helpen naar succes.

hallo@bettercampaign.nl

050 8080 188

Plan een vrijblijvend gesprek

Alles over adverteren in Google

Wil je adverteren op Google maar weet je niet hoe je dit op de juiste manier aan kunt pakken? Ben je benieuwd naar de mogelijkheden die er bestaan op het gebied van online adverteren , adverteren op Google of zoek je een online marketing specialist om jouw Google Ads campagne aan uit te besteden?

Adverteren op Google is in de meeste gevallen zeer interessant doordat je direct beter vindbaar in Google bent. Wat de potentie is voor jouw bedrijf zoeken we graag voor je uit tijdens een gratis quickscan.

Voordelen van adverteren in Google

  • Genereer direct meer verkeer naar je website. Ook wanneer je op Vindbaarheid in Google (SEO) niet hoog scoort;
  • Bepaal zelf voor wie jouw advertenties zichtbaar moeten zijn. Door slimme targeting trek je enkel relevante bezoekers;
  • Bepaal zelf je advertentiebudget, te aller tijde heb je controle;
  • Inzicht in zoektermen die leiden tot ingevulde contactformulieren, downloads en bestellingen (vrijwel alles is meetbaar);
  • Wed op twee paarden (SEA en SEO), vergroot je naamsbekendheid én je kans op nieuwe klanten.

Over Google Ads

Hoe werkt adverteren in Google Ads?

Ben je nieuwe met Google Ads? Graag leggen we je uit hoe dit werkt. Met een Google Ads advertentie betaal je voor een toppositie in de zoekresultaten van Google. Dit doe je door te bieden op zoektermen die voor jou relevant zijn. Dit bieden gebeurt op basis van ‘pay per click’. Je betaalt dus per klik. Hoeveel je maximaal wilt betalen voor een klik bepaal je zelf, dus dat geeft je veel controle.

Wat je betaalt voor een klik is van een aantal factoren afhankelijk. Denk aan type business, mate van concurrentie, relevantie van jouw aanbod, op welke plek je wilt staan in de resultaten en meer. Bij dit zogenaamde ‘pay per click’ model, betaal je dus enkel een klein bedrag wanneer iemand op je advertentie klikt. Wordt er niet geklikt? Dan kost het je dus niets.

Wat kost Google Ads per maand?

Hoeveel je wilt besteden aan advertenties in Google bepaal je zelf. Zoals gezegd werkt Google met een ‘pay per click’ model. De kosten per klik zijn sterk afhankelijk van je type business, populariteit en waarde van een zoekterm. Meestal ligt dit tussen de EUR 0,01 tot EUR 2,50. Daarnaast heb je controle over hoeveel budget je beschikbaar stelt per dag en maand.

Een goed budget bepalen

Wij helpen je uiteraard om een realistisch en gezond budget te bepalen. Dit doen we door eerst te kijken naar wat een verkoop of aanvraag maximaal mag kosten. Hoeveel marge ben je bereidt te betalen om een klant binnen die halen die jou anders niet had gevonden?

Vervolgens berekenen we met een formule hoeveel een klik maximaal mag kosten. Dit geeft ons de basis om een geschikte strategie te bepalen en wat haalbaar is binnen jouw budget.

Maximale kosten per klik (CPC) en budget

Je kunt instellen hoeveel geld je maximaal per dag kwijt wilt zijn (dagbudget) en wat je maximaal wilt betalen voor kliks per zoekterm (max CPC). Op deze manier kun je zelf je budget bepalen. Daarbij komt, doordat Google op basis van een veiling werkt, je slechts € 0,01 meer betaalt dan de concurrent. Je concurrent biedt bijvoorbeeld € 0,50 en jouw maximale CPC is ingesteld op € 0,80. Je betaalt dan uiteindelijk € 0,51 voor een hogere positie dan deze concurrent.

Dagbudget

Stel: je dagbudget is € 10 en een gemiddelde CPC is € 0,55. Dan is het niet zo dat als er 6x een zoekterm ingetikt wordt die relevant is voor jouw advertenties, deze elke keer getoond wordt. De default instelling in Adwords is dat de advertenties verdeeld over de dag vertoond worden, zodat je niet bij een beperkt budget meteen als ‘s ochtends door je dagbudget heen beent en de rest van de dag je advertentie niet meer getoond kan worden. Inherent houdt dit dus ook in dat als je een beperkt budget hebt dat het kan voorkomen dat je minder zichtbaar bent dan je wilt. Vaak kun je dit al verbeteren door middel van optimalisaties in de instellingen en/ of campagnes.

Kortom een max CPC en een dagbudget kan elk bedrag zijn vanaf € 0,01. Dit is waarom ik vaak antwoord op de vraag: “Wat kost online adverteren met Google? – Zoveel als je zelf maar wilt.” Dus ook met een beperkt budget is het mogelijk online te adverteren met google en daarmee je online vindbaarheid te vergroten.

Klaar om Google Ads naar de volgende stap te tillen?

Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking en ontdek hoe wij jou kunnen helpen naar succes.

hallo@bettercampaign.nl

050 8080 188

Plan een vrijblijvend gesprek

Scroll naar boven